sobota, 12 stycznia 2013

Wyzwanie #6: Na talerzu

No dziś temat łatwy :)
Za chwilę będę mieć na talerzu bułeczki drożdżowe z pieczarkami i żółtym serem (przepis na ciasto wzięłam stąd ;) )
Dziś co prawda (ku niezadowoleniu męża łasucha) zjemy po jednej, ale jutro przy śniadaniu zniknie cała reszta :)
Tu jeszcze czekają aż piekarnik się rozgrzeje, a to już lada moment hehe


W ogóle ten dzień minął mi strasznie leniwie.
Dzieciaki dla odmiany napastowały męża, a ja sobie szydełkowałam i szydełkowałam, aż w końcu złamałam moje ulubione 1,5 mm szydełko (nigdy więcej z plastikową rączką!)
No cóż wzięłam więc grubszą włóczkę, grubsze szydełko i zaczęłam od nowa.
Może to i dobrze, że tak się stało, bo teraz efekt (jeszcze nie końcowy) bardziej mi się podoba :)

Miłego wieczoru :)

9 komentarzy:

  1. miłego szydełkowania... a jutro smacznych bułeczek...życzę !

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie... nie no ide frtyki chociaż zrobić

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego szydełkowania. to ja jutro poproszę o jedną taką smakowitość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bo jakbyśmy się dorwali to na śniadanie okruszki by zostały ;)

      Usuń
  5. świetne! Dzisiejszy dzień to dla mnie dzień skarbów, bo znalazłam już tyyyyle przepisów do wypróbowania, że ho ho ;D życzę smacznego śniadanka jutro ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to się mówi nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :). A bułeczki muszą być pyszne - lubię połączenie pieczarek i żółtego sera... Aż ślinka cieknie... Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bułeczki z pieczarkami i serem... Brzmi smakowicie! żeby mi się jeszcze coś takiego chciało robić... ;-P
    Ale zjadłabym baaaardzo chętnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zawsze zaczynam od cienkiego szydełka, bardziej podoba mi się jego perfekcja, ale później, nigdy celowo, raczej przypadkiem, albo z uwagi na jakąś potrzebę, biorę grubsze i jestem pozytywnie zaskoczona efektem. Następnym razem zaczynam od cienkiego...
    Próbowałaś takich bułeczek z francuskiego ciasta? Są świetne, choć ogólnie za francuskim nie przepadam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)