środa, 9 stycznia 2013

Wyzwanie #3: Duży

Tak się zastanawiałam jak ugryźć dzisiejszy temat aż z pomocą przyszedł mi Tymko.
Duży jest ten świat co nas otacza, a z perspektywy tak małego dziecka wydaje się być ogromny.
Duże jest wszystko co On mija na swej drodze, ale to tylko chwilowe ;)


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednimi postami :)
Ja sama jeszcze nie zdążyłam do wszystkich zajrzeć, ale już nadrabiam zaległości.
Miło mi, że dzięki temu wyzwaniu mogę poznać tyle ciekawych blogów i wspaniałe osoby, które je prowadzą.

26 komentarzy:

  1. Świat mimo wszystko jest i będzie duży, ale z czasem światopogląd się kurczy
    Słodkie zdjęcie - aż chciałoby się uściskać to małe ciałko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna interpretacja tematu, gratuluję pięknego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne zdjęcie! To prawda, dla małego wszystko jest duże :) U mnie też troszkę na tej zasadzie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza interpretacja i piękne zdjęcie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. interpretacja swietna:)
    A i zdjecie cudne, moją malą to chyba musiałabym przykleić zeby tak zapozowała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcie. Mały chłopczyk w wielkim świecie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ujęcie. Maluch i otaczający go świat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wyrośnie z niego "chłop jak dąb", to on będzie duży dla wszystkich wokół :) Świetne ujęcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, piekne zdjecie.. Wielki swiat stoi przed nim otworem! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki jest! Ciekawe co tam widzi za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcie, jest takie..urocze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowne to Twoje zdjęcie i wspaniała interpretacja! Dla takiego maluszka to wszystko wokół musi wydawać się takie ogromne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna interpretacja... niesamowicie podoba mi się to, jak różnie każda z nas traktuje każdy temat :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna fotka :) też mam takiego szkraba w domu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna interpretacja!!
    (a malucha to bym tak wytuliła!)

    OdpowiedzUsuń
  16. przekochany, duży maluszek :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcie i opis świetnie do siebie pasują. Mogłoby zawisnąć jako obraz na ścianie w salonie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)