poniedziałek, 7 stycznia 2013

Wyzwanie #1: Ty

Na blogu Sen Mai pojawiło się 7dniowe wyzwanie fotograficzne.
Uważam, że jest to świetna zabawa więc oczywiście - biorę udział.
Temat dzisiejszego zdjęcia to Ty, czyli ja ;)
Długo zastanawiałam się jakie zdjęcie wstawić żeby dokładnie mnie opisało.
Ja: rodowita Kujawianka, a od niedawna mieszkanka Podkarpacia, niepokorna artystyczna dusza dążąca do realizacji swoich marzeń, szczęśliwa żona, ale przede wszystkim mama dwójki wspaniałych łobuzów!





A oto reszta tematów:



29 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcie! I ten bałagan artystyczny w tle. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, idealna kompozycja i ta marchewka na głowie - zazdraszczam!

      Usuń
  2. Fantastyczne zdjęcie! i zdecydowanie oddaje charakter Twojej pasji! WYglądasz świetnie na tle tych pędzli i wszystkich "przydasi"! A kolor włosów *___* cud miód i malina :)

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję miło mi to czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcie :) Ostatnio rozmyślam nad takim kolorem włosów. Całe życie jestem brunetką, może czas na zmiany? :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam farbę Syossa Średni blond ;)

      Usuń
  5. Świetne, klimatyczne zdjęcie i te kolory. Jak dla mnie bomba.
    Pozdrawiam, miło poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie, bardzo ładnie Ci wyszło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor włosów mniodzio i ten artystyczny nieład w tle :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcie!!! Kocham artystyczne dusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładnie ścięte włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I te Twoje oczy ♥ Bardzo ładny portret!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcie i śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcie,a te pędzle i farby z tyłu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcie - ta kompozycja , te włosy i te oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne, klimatyczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zabawa jest rzeczywiście świetna ! Ja już myślę nad jutrzejszym zdjęciem - wydaje mi się najtrudniejsze z całej listy...
    Twoje zdjęcie jest piękne !
    Pozdrawiam, do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcie, piękna Ty ...

    (jak wyłączysz weryfikację, będzie prościej dodawać komentarze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) weryfikacja wyłączona (nawet nie byłam świadoma, że ją mam więc podwójne dzięki)

      Usuń
  17. bardzo fajne zdjęcie i widać na nim kobietę z pasją!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcie! cała kompozycja !

    PS. zazdroszczę opanowania szydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcie jest po prostu genialne! I kompozycja i kolory i Ty! Wszystko super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrzę już kilka chwil na Twój autoportret i jest idealny. Ten bałagan twórczy, koszula w kratkę, kolor włosów i oczy. Włąściwie oko-to chyba to co przyciąga mój wzrok. A przy okazji mamy coś wspólnego-Kujawy:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)