niedziela, 10 lutego 2013

Wyzwanie Fotograficzne #7: Ostatnia rzecz przed zaśnięciem

Hmmm ostatnia rzecz przed snem...w sumie proste :)
Jak dzieciaki idą spać mam w końcu czas ponadrabiać wszelakie zaległości (w tym też te internetowe).
Jednak taką już naprawdę ostatnią rzeczą jest zajrzenie do łóżek dzieciaków :)
Trzeba przecież sprawdzić czy nie śpią odkryci i dać jeszcze ostatniego buziaka na dobranoc




No to ostatni dzień wyzwania dobiega końca.
Dziękuję Wszystkim, którzy do mnie zajrzeli i przepraszam, że nie dałam rady wszystkich odwiedzić.
Obiecuję nadrobić wszelkie zaległości przy następnym wyzwaniu.

11 komentarzy:

  1. Cudowne, przepiękne i słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jaki słodziak! Normalne do schrupania! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny maluszek :) pozdrowienia i do następnego razu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne ujęcie, przeurocze zdjęcie :))
    U mnie tak samo - sprawdzanie czy są przykryci :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieciaki są takie słodziuchne jak śpią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam to samo u siebie:) W roli głównej stopki do przykrycia. Takie matczyne zboczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmmmmmmmmmmmm.... rozklejam się na widok śpiących Maleństw..urocze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)