sobota, 9 lutego 2013

Wyzwanie Fotograficzne #6: Paski

Ufff udało mi się!
Już myślałam, że będę miała opóźnienie z dzisiejszym postem, ale dałam radę.
Trochę zabiegany ten dzień.
Od rana udało mi się odwiedzić fryzjera - taka mała rzecz, a cieszy.
Później tradycyjne rodzinne obowiązki czyli robienie obiadu i punkt kulminacyjny czyli ulubiony sernik mojego męża z płatkami migdałowymi :)

No dobra, ale wróćmy do dzisiejszego tematu czyli PASKÓW.
Zastanawiałam się czy pokazać paski od spodni, paski na bluzce czy moją ulubioną lampkę w paski no i stanęło na sukience, którą robię dla Nikoli.
Dół sukienki wykończony jest siwym i różowym paskiem :)
Zdjęcie robione z bliska więc widać wszelkie niedociągnięcia...wszelką krytykę biorę dzielnie na klate ;)



9 komentarzy:

  1. wplatasz kolory jeden w drugi - dla mnie to jeszcze niepoznana szkoła jazdy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie na początku też była to czarna magia, ale kilka tutoriali na YT i zakumałam o co chodzi ;)

      Usuń
  2. Ja tam niedociągnięć nie widzę , podziwiam każdego kto włada szydełkiem bądź drutami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie niedociągnięcia? Piękna dzierganina!

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie zobaczę całość, bo zapowiada się ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ehh tylko kiedy ja tą całość skończę...no niemoc mnie dopała

      Usuń
  5. Ja też czekam na rezultaty pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne połączenia kolorów. Ciekawa jestem całości.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)