środa, 6 lutego 2013

Wyzwanie Fotograficzne #3: Pomarańczowy

Cieszę się, że podobało Wam się moje wczorajsze zdjęcie :)
Jak widać dzieciaki nawet żołnierza potrafią powalić.

Dziś trochę miałam problem ze zdjęciem, miałam wrzucić mandarynki, ale zrezygnowałam.
No ok przyznam się...zjadłam je wczoraj wieczorem.
Chociaż lubię kolor pomarańczowy to w domu za dużo go nie ma.
W końcu przypomniał mi się piękny, pomarańczowy wschód słońca i stwierdziłam, że to on musi być bohaterem dzisiejszego tematu!



A teraz proszę Was o kopa żebym wreszcie wzięła się do roboty, bo pełno rzeczy na mnie czeka (nabiera mocy), a ja siedzę ostatnio taka jakaś zadżumiona.
Wypadałoby się w końcu pochwalić jakimś tworem ;)

15 komentarzy:

  1. Słońcu pomarańczowy przystoi. I wiesz co: kiedy zakładałam swojego bloga zastanawiałam się czy by go nie nazwać tak jak nazywa się Twój ;) coś z tym spaniem jest na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie dlatego, że kiedy dzieci śpią można w końcu się na czymś skupić bez ciągłego "maaaaamoooooo" :)

      Usuń
  2. Ach, pięknie!!! Wspaniały widok!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wschody słońca. Kojarzą mi się z moim pokoikiem w domu rodzinnym, gdzie słońce mnie budzi, świecąc mi na twarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się właśnie zastanowiłam, że po raz pierwszy widzę pomarańczowy zachód. Wschodu pomarańczowego również nie widziałam. Tylko same błękity, fiolety, róże, żółcie i czerwienie, ale pomarańczu ani ani

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcie! Przypomniałaś mi, jak dawno nie widziałam tak pięknego zachodu słońca i jak bardzo je uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zachód!

    A nie kopnę Cię na rozpęd, gdyż sama nie mam siły, by podnieść rękę, a co dopiero nogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wschód cudny! I pozytywnego kopa przesyłam :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wschody i zachody słońca. Chmurki tez lubię obserwować.
    Mnie by się też taki kopniak przydał;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcie.

    Przesyłałam wirtualnego kopa na zachętę!

    OdpowiedzUsuń
  10. ode mnie kopa nie dostaniesz, bo też jestem zadżumiona i to juz od miesiąca co najmniej...
    z tymi mandarynkami to mnie rozbawiłaś mocno:)
    piękne zdjęcie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny... mam sentyment do zachodów :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)