wtorek, 5 lutego 2013

Wyzwanie Fotograficzne #2: Zabawa

Na początku chciałabym podziękować za miłe słowa pod adresem naszego psiaka :)
Dziś mam zamiar nadrobić wczorajsze zaległości i odwiedzić te blogi, których wczoraj nie zdążyłam.

Dzisiejszy temat, jak widać w tytule, to zabawa.
Nie musiałam długo szukać i wygrzebałam ze swojego archiwum idealne zdjęcie ;)
Oto co zabawa z dziećmi zrobiła z moim mężem...no padł bidulek ze zmęczenia nie zwracając nawet uwagi na to co działo się dookoła niego :)


22 komentarze:

  1. Ha ha, wiem dobrze co to znaczy :) Sama padam prawie co dzień przy usypianiu mojego rozbrykanego 3-latka :) Chcemy mu dać braciszka lub siostrzyczkę jakoś niedługo, ale czasem się zastanawiamy jak my ogarniemy dwa małe reaktory... :) A tak poza tematem to piękny layout bloga :) Mamy bardzo podobne zainteresowania :) (ja też kocham fotografię i decoupage, prócz tego dobrą muzykę, konie, od ok roku wgłębiam się w sztukę dobrego makijażu i pielęgnację ciała i włosów - blogosfera to kopalnia wiedzy :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten layout zmieniał się i zmieniał aż chyba znalazłam w końco to o co mi od początku chodziło :)
      Mi czasem się wydaje, że dwójkę dzieci jest łatwiej ogarnąć niż jedno, bo czasem zajmą się zabawą ze sobą bez ciągłego "maaaamooooooo choooodź" ;)

      Usuń
  2. Hahaha padlam :-D
    Zdjęcie jest super
    Ehhh faceci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe dobre to :) jak widać facetom wystarczy tylko kawałek czegoś miękkiego żeby się przespać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ha ha, świetne! :)
    zadziwiające jak małey człowieczki potrafią powalić dorosłego chłopa :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie złe zdjęcia - świetna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, ale świetne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie rewelacja!!! Dzieci wykończyły Ojca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, no rewelacja! :-))))
    Ale się uśmiałam! Dzieci to mają siłe - ojciec wykończony i do tego jeszcze jakie pobojowisko! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha No i znowu masz najlepsze zdjęcie! Padłam i kwiczę! :D Rewelka

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieci potrafią wykończyć, to prawda ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne jest to zdjęcie! powinnaś je wysłać na jakis konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się obiema rękami i nogami :P KONIECZNIE!

      Usuń
  12. Już miałam mówić "cóż to za śpiąca królewna?" ale okazało się, że to królewicz XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcie:) Znam to dobrze. Zawsze szybciej zasypia mój ukochany, niż córka.

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha dobre! =) jestem ciekawa w co się te twoje dzieciaczki bawiły z mężem, że padł ze zmęczenia??
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaaa!!! Skąd ja to znam... :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Poległam :). Ja kompletnie nie skojarzyłam, że na tym maleńkim łóżku to ktoś dorosły... Biedny tatuś :P. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaa dobre zdjęcie - super pokazuje uroki bycia rodzicem:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)