poniedziałek, 4 lutego 2013

Wyzwanie Fotograficzne #1: Coś nowego

Witam w kolejnym wyzwaniu fotograficznym na blogu Sen Mai organizowanym przez Ulę Phelep.

Dzisiejszy temat brzmi Coś nowego i oczywiście od razu wiedziałam jakie zdjęcie tu zamieszczę.
Nie jest to co prawda coś, tylko ktoś, a dokładniej mówiąc nowy członek rodziny, który jest z nami od soboty :)
Ma 6 tygodni i jak na szczeniaka jest bardzo grzeczny (przynajmniej na razie).
Przedstawiam Wam więc Tofika, w którym zakochałam się, dosłownie, od pierwszego wejrzenia :)




Bardzo się cieszę na to wyzwanie, bo ostatnio mam zastój twórczy i mam nadzieję, że ta zabawa mnie trochę rozrusza :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

38 komentarzy:

  1. Ale słodziak :) śliczniutki jest i nic dziwnego, że rozkochał Cę w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki przesłodki ! Jaki śliczny kolor ! Jejaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. No i mamy bezdyskusyjnie najsłodsze zdjęcie dzisiejszego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie wiadomo czy ktoś jeszcze swojego małego pupilka nie wstawi :) :)

      Usuń
    2. Nawet jeśli, jesteś prekursorką :)

      Usuń
  4. o nieeee co za cudowności

    i ten kolor !!!! no zazdroszczę ! moja psina to już staruszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny kolorek, tofik do zjedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozkoszny !! nie dziwię, że się w nim zakochałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Psiak! Jak ja uwielbiam psy! Jest strasznie słodki.
    W moim rodzinnym domu niedawno pojawił się szczeniak i strasznie za nim tęsknię. Jeszcze tylko tydzień i się zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko i córeczko, jaki słodziak!!!! Aż się te mordkę chce wycałować i uszka potarmosić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak!!! Ja właśnie przyprowadziłam swojego psa. Zwiał do sąsiadów...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny piesek ;) Słodki bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko, jaki piekny :) i te niewinne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczności malutkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy:) A swoją drogą - miałam kiedyś króliczkę o imieniu Tofika:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki jest! Mój synek się zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Edytko... dzisiejszy dzień bezapelacyjnie wygrywa twoje zdjęcie :) musiałby ktoś świeżo urodzonego bobasa wrzucić chyba, żeby Cię pobić :) Słodki psiak! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy szczeniak :) U mnie pojawi się na wiosnę psinka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż za prześliczna, przeurocza mordeczka!!! Poproszę ugłaskać ode mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Najpiękniejsze i najsłodsze "coś nowego" jakie mogłabym sobie wyobrazić :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny jest. To bezapelacyjny zwyciezca :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodki maluszek!! Proszę go ode mnie wygłaskać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj ponownie :), ależ tu u Ciebie zmiany :).
    Psiak słodziak, to spojrzenie rozbraja :), nie dziwię się, że się w maluchu zakochałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. jaaaaaaaki boski!!! zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny. Szkoda, że u mnie sami alergicy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki milutki :) będzie pieknym dorosłym psiskiem

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny psiak. Nic tylko kochać :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest taki słodziuchny, że aż sama z chęcią przygarnęłabym coś takiego nowego. ;-)
    Aż chce się go wytarmosić i wyprzytulać. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. W takim spojrzeniu trudno się nie zakochać:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)