niedziela, 12 stycznia 2014

Wyzwanie Foto Dzień 7 - "Handmade"

Przyznaję się bez bicia, że ten post pisany jest na szybko.
Niestety czas kłaść dzieci spać, a i ja zapewne zasnę razem z nimi ;)
Jakiś czas temu pisałam Wam o własnoręcznie zrobionym aparacie otworkowym tzw. "camera obscura".
Zdjęcie też już było, ale jako że zostało zrobione właśnie takim aparatem z pudełka po butach i własnoręcznie wywołane (najpierw negatyw, a później pozytyw pod powiększalnikiem) to wstawiam jeszcze raz, bo doskonale oddaje dzisiejszy temat HANDMADE.



No to już ostatnie zdjęcie w tym wyzwaniu.
Dziękuję wszystkim za wspólną zabawę, miłe komentarze i przepraszam tych, których jeszcze nie zdążyłam odwiedzić.
Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze nadrobić zaległości :)

1 komentarz:

  1. Pamiętam z dzieciństwa - zablokowana łazienka, tato wywołuje zdjęcia. Uwielbiałam patrzeć, jak się obraz pojawia na czystym papierze :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)