wtorek, 7 stycznia 2014

Wyzwanie Foto Dzień 2 - "Zabawka"

No jeśli o zabawki chodzi to jest to temat dla mnie obszerny ;)
Mając dzieci trzeba liczyć się z przeogromną ilością najróżniejszych zabawek i zabaweczek.
Lalki, kucyki, misie, samochody i tory - do wyboru do koloru :)
Mój wybór pewnie będzie dość nietypowy, ale jest to zabawka, o której marzyłam będąc dzieckiem.
A o czym może marzyć mała dziewczynka?
Domek dla lalek, kareta z kucykami, najnowsza Barbie dostępna jedynie w Pewexie?
Otóż nie :)
Mi zawsze marzył się tor samochodowy, na którym będę mogła robić wyścigi.
Może nie do końca taki jak na zdjęciu, ale bardzo podobny ;)



A tu możecie obejrzeć zdjęcia pozostałych uczestniczek/uczestników ;)

7 komentarzy:

  1. Ja chciałam resoraki :-) te z pewexu

    OdpowiedzUsuń
  2. No to kurcze ja typowo - lalkę ;)
    I faktycznie dzisiejszy temat ,dla tych co mają dzieci jest bardzo obszerny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i marzenia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyło mieć dobry pretekst i kupić synkowi pod choinkę ;) hehe

      Usuń
  4. Mój brat miał myjnię samochodową z Wadera, to była zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój brat miał myjnię samochodową z Wadera ;). To była zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli marzenie spełnione. Sprytnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)