piątek, 10 stycznia 2014

Wyzwanie Foto Dzień 5 - "Minimalizm"

Dzień Dobry!
W końcu mam trochę czasu żeby usiąść spokojnie i coś napisać oraz aby przejżeć zdjęcia robione przez pozostałych uczestników wyzwania :)
Młodsze dziecie śpi, starsze jest z tatą u sąsiada, a ja popijam kawkę w moim ulubionym kubku.
Zaczełam się zastanawiać jak ugryźć dzisiejszy temat czym dla mnie jest minimalizm i stwierdziłam, że taka chwila spokoju jak ta teraz to jest właśnie to!
Takie minimum dla siebie, które chciałabym mieć przynajmniej raz w tygodniu.






6 komentarzy:

  1. Jaki masz śliczny kubek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie, te kolory i światło. Dokładnie tak, jak u mnie w tej chwili za oknem - czarne chmury, słońce świeci, niesamowite kolory, ech, pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. takie minimum jest nam bardzo potrzebne....

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie minimum jest bardzo ważne, zawsze staram się znaleźć chwilę dla siebie, to pomaga oczyścić umysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek rewelacyjny i sporą kawkę można w nim wypić :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)