poniedziałek, 6 stycznia 2014

7 dniowe wyzwanie foto u Uli! Day 1 - "Słowo, które Ciebie przedstawia"

Witam!

Zapraszam na Wyzwanie Fotograficzne Uli.
Dawno nie brałam w nim udziału, a nawet jak zaczynałam to nie udawało mi się skończyć.
W związku z postem niżej postanawiam to zmienić nawet jeśli zdjęcia będę robić w środku nocy ;)
A oto tematy:


              --------------------------------------------


Czytając dzisiejszy temat pomyślałam - proste!
Jednak po chwili stwierdziłam, że mam problem z wybraniem jednego słowa, które mnie opisze.
Żona, mama, kobieta pracująca, zabiegana...wszystko pasuje, ale to jeszcze nie to.
Postanowiłam więc znaleźć jakieś słowo, które wystarczy za te już wypisane i za te, o których wspominać nie będę.
No i takim oto sposobem odnalazłam słowo CHAOS!
Kartka na stole nie jest ustawiona tam przypadkiem ;)
Na tym stole też panuje, a dokładniej panował, bo zdążyłam już posprzątać, chaos.
Słodycze, kubki po kawie, książeczka Nikoli i zupa z soczewicy, którą udało mi się jeszcze zjeść zanim dopadł się do niej mój mąż...
Na usprawiedliwienie napiszę tylko, że niedawno wyszli od nas znajomi ;)

A dlaczego akurat chaos?
Od ponad pół roku nie mam czasu na nic, nie mam czasu nic stworzyć i nawet jak zacznę to nie mogę skończyć.
Ciągle gonię czas, bo przecież dzieciaki do przedszkola trzeba odwieźć tak żeby do pracy zdążyć po pracy szybko do domu, bo maluchy trzeba nakarmić i spać położyć...a w weekend albo praca, a jak nie praca to szkoła.
No, ale jak tu we współczesnym świecie być mamą nie opentaną chaotyczną bieganiną hehe ;)



5 komentarzy:

  1. Czasem się tak życie poukłada, że nie ma na niego sposobu...
    Zdjęcie - myślę - dość dobrze oddaje to, co chciałaś pokazać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skądś to znam ... - u mnie podobnie rozbieganie - ale tak to już jest jak dzieci małe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wieczny brak czasu... Fajnie zbajerowałaś to zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci więcej zorganizowania i wolnego czasu, abyś za pół roku stwierdziła, że chaos Cię opuścił :)
    Pozdrawiam!
    http://zapiskimagdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)