poniedziałek, 6 stycznia 2014

Co przyniesie 2014?

Witam w nowym roku!

Chciałabym podsumować 2013, ale chyba nie do końca jest co, a bynajmniej jeśli chodzi o moje blogowe życie - ono po prostu zamarło...
Ciągle obiecuję sobie, że będę pisać, będę tworzyć, ale niestety codzienność wygląda trochę inaczej niż moje wyobrażenia.
No, ale jest nowy rok, a więc i czas na zmiany!
Nie będę na razie pisać o swoich planach, bo nie wiem czy wypalą, ale jeśli mogę to proszę Was o mocne kciukasy ;)
Jak można zauważyć zmieniło się logo bloga (ma to wpływ z planowanymi przeze mnie zmianami) oraz Facebookowy FanPage.
Najważniejszą jednak zmianą dla mnie ma być więcej czasu na tworzenie i bloga.
Może być z tym ciężko, bo życie w ciągłym biegu niestety temu nie sprzyja, ale będę się starać!
Ot takie mam postanowienie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)