czwartek, 27 marca 2014

Trochę fotografii produktowej

Regularne pisanie ciężko mi wychodzi, ale cały czas mam nadzieję, że w końcu to się zmieni.
No ten czas po prostu musi kiedyś nadejść!

Dziś chcę Wam pokazać efekt niedzielnych zajęć w szkole gdzie skupiliśmy się na fotografii produktowej.
Część zdjęć powstała w namiocie bezcieniowym (rewelacyjna sprawa, dziś kurier przywiózł mi mój własny namiot z tłami), a niektóre na szkle przy użyciu strumienicy.
Ehhh chciałam się bardziej rozpisać, ale dzieci wzywają więc wrzucam fotki i uciekam ;)
















3 komentarze:

  1. Był dymek? :) pamiętasz kiedyś nam nie pozwolili :) Piękne zdjęcia Rozwijasz sie!!
    Asia Z

    OdpowiedzUsuń
  2. Dymek był :) Co prawda z zapałek a nie z papierosa, ale daliśmy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zdjęcia
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)