niedziela, 2 grudnia 2012

Klimatyczny wazonik

Oto dowód na to, że ze wszystkiego da się zrobić klimatyczny dodatek.
Słoik stał sobie na blacie w kuchni już długi czas i nie przyszło mi do głowy wcześniej aby go wykorzystać.
Któregoś dnia po prostu mnie olśniło - czemu by nie zrobić z niego wazonika?
Farbę nałożyłam specjalną gąbeczką do tapowania.
Następnie wybrałam odpowiednie motywy z serwetki i nakleiłam je za pomocą Modge Podge (uwielbiam ten preparat!).
Po wyschnięciu nałożyłam jeszcze 2 warstwy MP i po około 30 minutach zaczęłam postarzać wazonik moją ukochaną patyną.
Uroku dodaje zawiązana na gwincie metalizowana włóczka w kolorze brązowym.








2 komentarze:

  1. Edytko szalejesz!!!Ale cudo! No i brawo ja w ciągu 4 lat jeszcze się swojego kursu nie dorobiłam hihi.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)