czwartek, 29 listopada 2012

Szydełkowy kwiatek i kolczyki z różą

Szydełko...do dziś był to dla mnie temat tabu.
Pamiętam, że kiedyś dawno dawno temu babcia nauczyła mnie jak się robi łańcuszek, ale na tym moja przygoda się skończyła.
Wczoraj postanowiłam, że rozszerzę swoje umiejętności i tak oto (za pomocą tutoriali na youtube) stworzyłam swojego pierwszego kwiatka!
Oczywiście najpierw przegrywałam z wynikiem 0:100, ale dziś kiedy mój syn smacznie drzemał udało mi się!
Może właśnie brakowało mi takiej ciszy i skupienia wcześniej ;)
No i kolczyki.
Tym razem na koło ze sklejki nakleiłam motyw róży.
Tył i boki najpierw pomalowałam farbą w kolorze kości słoniowej, a następnie po nałożeniu jednej warstwy Modge Podge, nałożyłam na całość patynę.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)