sobota, 8 grudnia 2012

Świąteczna zakładka z odzysku

Niedawno na Szufladzie pojawiło się ścinkowo-resztkowe wyzwanie.
Jeszcze nigdy nie brałam w żadnym udziału i stwierdziłam, że to będzie pierwsze :)
Ze względu na to, że obecnie zajmuję się produkcją bombek na naszą choinkę ścinków i resztek mi nie brakuje.
Postanowiłam zrobić świąteczną zakładkę do książki żeby umilić sobie oczekiwanie na ten szczególny czas.
Do tej pracy użyłam resztki świątecznych serwetek, sznurka i pozostałości złotej wstążki.
Całość wykończyłam złotą pastą postarzającą.
A oto efekt :)










6 komentarzy:

  1. Edyta super!!! Szkoda , ze jestem daleko, bo bym u ciebie zamowila ;) strasznie mi sie podobaja takie bibelotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie,że wyzwanie w Szufladzie Cię zdopingowało Kapitalna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowna zakładka! Świetne zdjęcia :) pozdrawiam :)

    http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo :)
    Miło się czyta, że komuś moja praca również się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)