czwartek, 12 września 2013

Mała fotorelacja z Łańcuta


Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie lato minęło zdecydowanie za szybko.
Całe szczęście, że udało mi się wykorzystać zeszłą niedziele na zrobienie kilku, jeszcze, letnich zdjęć.
Pogoda była cudowna, słonko świeciło, więc spacer po parku w Łańcucie był czystą przyjemnością.
Już w zeszłym roku wrzuciłam na bloga kilka zdjęć z tego właśnie miejsca, ale postanowiłam znowu się z Wami podzielić moją małą fotorelacją z wycieczki.
Park jest ogromny i dopiero przy drugiej wizycie zwiedziłam jego większą część, o której rok temu nie miałam pojęcia.
Bardzo spodobał mi się staw z wierzbą na środku, który możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.
Z resztą co ja się będę rozpisywać, zobaczcie sami ;)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)