środa, 8 maja 2013

Wyzwanie fotograficzne Day 2: Ulubiony kolor

Zdjęcie z małym poślizgiem, bo niestety wczoraj nie wyrobiłam się w czasie.
Pomysł też miałam inny, nawet wzięłam aparat do pracy żeby później zdjęcie zrobić, ale niestety musiałam spieszyć się do domu.
Kurczę nawet nie mam za bardzo czasu zajrzeć do innych uczestniczek, ale obiecuję, że nadrobię!!

Mój ulubiony kolor...hmmm...w sumie nie mam takiego, ostatnio lubię prawie wszystkie :)
Za to napewno uwielbiam kolor kawy z mlekiem o poranku :)





3 komentarze:

  1. kolor kawy ulubiony szczególnoie rano
    poza tym, gdy dolewam mleko to po kolorze wiem, ile potrzebuję
    gorzej jak kawa skapnie na ubranie, wtedy kolor już nie jest ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Z taką śliczną delikatną pianką też lubię. :) Ale w takim kolorze mi nie do twarzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :) i kawa o poranku najlepsza... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)