niedziela, 5 maja 2013

Majówka 2013

Witam po przerwie!
Miał być post odnośnie skrzynki, ale czekam aż dojdą zamówione produkty, bo skończył mi się m.in. lakier.
Stwierdziłam więc, że pokażę Wam jak spędziłam majówkę :)
Odwiedziła nasz szwagierka ze szwagrem i nie ukrywam, że bardzo miło spędziliśmy z nimi czas.
W czwartek niestety musiałam być w pracy, ale mąż stanął na wysokości zadania i zabrał naszych gości na wycieczkę po Rzeszowie i Łańcucie, a w piątek wybraliśmy się na Zamek w Krasiczynie.
Miejsce fajne, nie polecam jedynie Karczmy "U Marty" ;)
Zapraszam na "małą" fotorelację ;)

Na początek mix by Instagram (uwielbiam tą aplikację!)










A teraz trochę widoków z Krasiczyna:




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)