piątek, 27 lipca 2012

♥Lato, lato wszędzie♥

No to pora na ciąg dalszy :)

Postanowiłam na maxa wykorzystać działkowe "atrakcje".
Aż zdziwiłam się ile można ich znaleźć na kilku metrach kwadratowych.
Na pozór nic szczególnego, ale kiedy zdjęcie zrobione jest z odpowiedniej perspektywy efekt jest przynajmniej zadowalający ;)
Efekt byłby lepszy gdyby zdjęcia były robione o świcie lub o zmierzchu, ze względu na łagodniejsze światło, ale moje lenistwo nie pozwala mi tak wcześnie wstać, a przy dwójce dzieci ciężko zorganizować taką wieczorną wycieczkę.





Jak już wcześniej pisałam, bardzo lubię zdjęcia ulic/dróg.
Tu zamieszczam to samo zdjęcie w kolorze i czarno-białe, bo nie mogłam się zdecydować, które bardziej mi się podoba ;)





Miłego weekendu - zdrówko 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)