wtorek, 12 czerwca 2012

Orange sky

Ostatnio pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć.
Jednak w ciągu ostatnich kilku dni udało mi się zrobić kilka nowych ;)

To zdjęcie zostało zrobione w Rzeszowie.
Niestety zaraz potem rozładowały mi się baterie w aparacie więc przy następnej wizycie będę musiała nadrobić.
Mam nadzieję, że wtedy pogoda będzie lepsza niż teraz.

Teraz kawałek mojego miasta, a raczej miasteczka.
Zdjęcia czekały sobie grzecznie w folderze czekając aż będzie odpowiedni moment aby wstawić je na bloga ;)



A tu dwa zdjęcia zrobione podczas wczorajszej ulewy.
Jak się przyjżycie to można zauważyć krople deszczu :)

























No i punkt kulminacyjny dzisiejszego posta :)
Wczoraj podczas zachodu słońca niebo wyglądało obłędnie 

1 komentarz:

  1. Podobają mi się te "zielone" zdjęcia! Uwielbiam taką soczystą zieleń...

    Bardzo sielsko tam u Ciebie, widoczki przepiękne :-)

    A.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)